התחבר באמצעות פייסבוק, זה הרבה יותר מהיר
התחבר בעזרת פייסבוק:
זכור אותי
אוריגמי - קטגורית האוריגמי הגדולה בישראל
יצירה לילדים ולמבוגרים - באתר מדריכי יצירה שידהימו אתכם מחדש כל פעם
אוהבים מתוקים? לחצו בשביל עשרות מדריכי עוגות ועוגיות
איך לבחור כותרת (Title Tag) אופטימלית לקידום האתר במנועי חיפושמאת: בקלות טכני
איך לבחור חברה לקידום אתרים (SEO)מאת: בקלות טכני
איך לקדם את אתר האינטרנט שלךמאת: בקלות טכני
איך לדעת מה הדירוג שגוגל נותן לאתר (PageRank) בעזרת Google Toolbar מאת: בקלות טכני
איך למדוד מהירות של אתר בעזרת pagespeedמאת: בקלות טכני
27/02/2018 07:54:58 מאת: yoankatz1 כתב מתחיל
על מנת לבצע פרסום בגוגל בצורה אפקטיבית, עליכם להקפיד על כמה דברים:
תנתחו את המוצר / שירות שלכם – חשוב להבין איזה מוצר או שירות אתם מתכוונים למכור ללקוחות שלכם.
קהל היעד שלכם – באיזה שלב בתהליך קבלת ההחלטות הלקוח שלכם ניגש לבצע בדיקה בגוגל? האם הוא צריך את השירות שלכם מיד או שהוא רק מחפש אחרי מידע?
בצעו מחקר מילות מפתח – מחקר מילות מפתח ייתן לכם את הצפי לגבי איזה קמפיינים להרים, איפה כדאי להשקיע את המאמצים ומה תהיה העלות החודשית של הקמפיינים.
התאימו את האתר למובייל – מובייל נמצא בשימוש כל כך רחב היום, שרוב התנועה שלכם בקמפיינים תהיה לרוב ממובייל. זה לא גורף כי יש קמפיינים שהם יותר מוכווני דסקטופ, אבל הקפידו על כל שכל החומרים שלכם מותאמים למובייל באופן מושלם.
שתלו קודים למעקב אחרי תנועת הגולשים – כלי המעקב והניתוח המתקדמים שקיימים היום יכולים לתת לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם. שתלו את הכלים האלו בצורה נכונה וטובה על מנת לוודא שהקמפיינים שלכם מקבלים את התוצאות המיטביות.
הכניסו את שם החבר ואת כתובת האימייל שלו.